Skip Ribbon Commands
Skip to main content


تاریخچه فعالیت شرکت :

شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان (سهامی خاص) در تاریخ 1390/06/19 تحت شماره 414097 و شناسه ملی 10320644718 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران برای انجام ماموریت خدمات مشاوره ای و بررسی فنی اقتصادی در حوزه های ساختمان، راه ، تاسیسات و تجهیزات و همچنین سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های عمرانی تشکیل شد.

پس از تاسیس ابتدا شرکت وارد حوزه های ساخت و ساز شد. سپس فعالیت های مدیریت پیمان و MC پروژه های عمرانی و نفت و گاز را گسترش داد و در یک سال گذشته و به دلیل شرایط نامناسب ساخت و ساز فعالیت ایجاد ارزش افزوده بر روی املاک را گسترش داده است. در ماه های اخیر در اساسنامه شرکت تغییراتی صورت گرفت که از جمله می توان به اضافه شدن موضوع  پروژه های حمل و نقل و توسعه فعالیت های نفت و گاز و پتروشیمی اشاره نمود.

این شرکت در ابتدا با جذب حدود 10نفر نیرو و سرمایه یک میلیون تومان آغاز به کار کرد وبا افزایش پروژه ها بالغ بر 46 نفر مطابق چارت سازمانی و تعدادی متناسب با پروژه ها و سرمایه ثبت شده 72 میلیارد تومان در حال فعالیت است. این شرکت جهت اجرای پروژه های خود از خدمات بیش از 140 پیمانکار و مشاور داخلی و خارجی بهره برده است.

چشم انداز سازمان :

شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان در افق سال 1400 شرکتی

  • سریع و چابک
  • سیستم محور
  • تخصص گرا
  • ارزش آفرین

خواهد بود که از لحاظ اعتبار وکیفیت در لیست منتخب مشتریان قرار گیرد.   

ماموریت سازمان :

« نقش آفرینی در سرمایه گذاری در صنعت ساخت  و ساز، صنعت حمل و نقل، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ارائه خدمات فنی مهندسی تخصصی به مشتریان با بهره گیری از متخصصین متعهد و سیستم های نوین مدیریتی و نظارتی.»

این شرکت با بهره مندی از نظام شایسته سالاری و ایجاد محیطی پویا و شاداب برای کارکنان، ضمن ثروت آفرینی و ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران و ذی نفعان، به انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه و محیط زیست نیز مقید می باشد.

ارزش ها:

  • توجه به رضایتمندی ذی نفعان
  • توجه به دانش محوری (تخصص گرایی)
  • توجه به اخلاق مداری (مسئولیت و تعهد)
  • توجه به سیستم محوری و استانداردگرایی
  • توجه به یادگیری مستمر
  • توجه به رفاه و تکریم کارکنان (حفظ سرمایه انسانی)
  • توجه به فرهنگ سازمانی متعالی
  • توجه به محیط زیست

     

اهداف راهبردی:

  • تعالی عملیات
  • توسعه بازار و برندسازی
  • توسعه ارتباطات و شبکه همکاری ها
  • ارزش آفرینی منابع انسانی

برنامه های راهبردی:

  • بهره گیری از فناوری های نوین مرتبط با حوزه عملکردی شرکت
  • بهبود قابلیت های پایش و نظارت بر عملکرد
  • تکمیل سبد سرمایه گذاری شرکت
  • توسعه روش ها و ظرفیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی
  •   بهبود ارتباط با ذینفعان کلیدی
  • توسعه شبکه همکاری های استراتژیک شرکت
  • حفظ و ارتقاء نیروی انسانی متخصص
  • ورود به سایر حوزه های فعالیت، مطابق اساسنامه از جمله پروژه های حمل و نقل ریلی